Automotive Info – Februar 2017

Automotive Info – Februar 2017

Informacije o avtomobilizmu

Bosch ConnectedWorld 2017: Umetna inteligenca: Bosch uči avtomobile, kako se učiti in ustrezno ukrepati

  • Denner, predsednik uprave družbe Bosch: “Avtomatizirana vožnja omogoča večjo varnost na cestah. Ključ do tega je umetna inteligenca. Nov vgrajeni računalnik z umetno inteligenco lahko interpretira cestni promet.«
  • Povezane servisne delavnice lahko vozila popravijo mimogrede.

Berlin – Bosch ustvarja možgane samovozečih vozil prihodnosti. Na mednarodni konferenci Bosch ConnectedWorld 2017 v Berlinu je Bosch, dobavitelj tehnologije in storitev, predstavil računalnik za avtomatizirana vozila. Računalnik lahko s pomočjo umetne inteligence (UI) uporablja metode strojnega učenja. Računalnik naj bi z UI, ki je v vozilu, samovozeče avtomobile vodil skozi vse zapletenejše cestne razmere oziroma v situacijah, ki so avtomobilu povsem nove. Dr. Volkmar Denner, predsednik uprave družbe Bosch, je na mednarodni industrijski konferenci o internetu stvari povedal: “Vozilo učimo, kako lahko samo manevrira skozi cestni promet.” Avtomobili že uporabljajo senzorje Bosch, s katerimi spremljajo svojo okolico. S pomočjo umetne inteligence bodo te podatke lahko tudi interpretirali in napovedali, kako se bodo obnašali preostali cestni uporabniki. Izvršni direktor pri Boschu je še povedal: “Z avtomatizirano vožnjo so ceste varnejše in ključ do tega je umetna inteligenca. Z nami avtomobil postaja pameten.” Jedro računalnika, ki bo v osrčju vozila, želi Bosch ustvariti v sodelovanju z ameriškim tehnološkim podjetjem Nvidia. Nvidia bo Boschu dobavljala posebno vrsto mikročipa, ki shranjuje algoritme; ti nastajajo med metodami strojnega učenja. Ta računalnik z UI naj bi podjetje začelo serijsko proizvajati najkasneje na začetku naslednjega desetletja. Vozila brez voznika bodo v naslednjem desetletju nekaj vsakdanjega Boschev računalnik z UI je sposoben prepoznati pešce in kolesarje. Poleg te zmožnosti, ki ji pravimo prepoznavanje predmetov, umetna inteligenca avtomatiziranim vozilom tudi poenostavi ocenjevanje situacije na cesti. Zato avtomobili, ki imajo vklopljene smerne kazalce, pogosteje zamenjajo vozne pasove kot vozila, ki jih nimajo. Samovozeče vozilo z UI lahko zato prepozna in oceni zapletene cestne razmere, ko na primer nasproti vozeče vozilo zavije, in jih upošteva pri svoji lastni vožnji. Računalnik vse, kar se nauči, med vožnjo po umetnih nevronskih mrežah tudi shrani. Denner je še povedal: “Želimo, da bi bila avtomatizirana vožnja mogoča v vsaki situaciji. Vozila brez voznikov bodo že v naslednjem desetletju del vsakdanjega življenja. Bosch ustvarja napredek na področju avtomatizirane vožnje na vseh tehnoloških področjih. Hkrati želimo prevzeti tudi vodilno vlogo na področju umetne inteligence.” Povedal je, da bo umetna inteligenca igrala ključno vlogo na vseh Boschevih poslovnih področjih, ne samo na področju mobilnosti: “Že čez deset let si ne bomo mogli več predstavljati izdelka Bosch, ki ne bo na takšen ali drugačen način vseboval umetne inteligence. Bodisi bomo imeli izdelke, opremljene z UI, ali pa bomo izdelke naredili s pomočjo umetne inteligence.” Na začetku letošnjega leta je družba povedala, da ustanavlja Center za umetno inteligenco (Center for Artificial Intelligence). Bosch je vložil približno 300 milijonov evrov v nadaljnji napredek na tem področju.

Varna izmenjava podatkov in lastništvo nad internetom V svojem uvodnem nagovoru na Bosch ConnectedWorld 2017 je Denner pred 2700-glavo množico izpostavil še druge inovativne tehnologije, ki bodo Boschu pomagale prodreti na nova poslovna področja. Poleg oblaka in umetne inteligence je tu še t. i. blockchain tehnologija. Z njeno pomočjo lahko potrošniki po spletu izmenjujejo podatke, ne da bi se v to morala vmešati tretja oseba. Uporabniki lahko sklepajo pogodbe in sporazume preko spleta in varno izvedejo plačila, pri čemer tehnologija zagotavlja, da so vsi podatki anonimizirani. Bosch vozilo povezuje z delavnico Umetna inteligenca, oblak, verige podatkovnih blokov – kako te rešitve z inteligentno povezano tehnologijo iz Boscha spreminjajo naše vsakdanje življenje? Denner na to vprašanje odgovori s primerom: recimo, da skozi zrak prileti kamen in razbije avtomobilsko steklo. Servis bo preko oblaka prejel samodejno obvestilo, zato se bo že lahko pripravil za vsa potrebna popravila.

Mobile World Congress 2017: Bosch v Barceloni prikazal pametne rešitve internet stvari (Internet of Things – IoT) Povezljivost spreminja avto v tretji življenjski prostor, senzorska tehnologija Bosch omogoča povezljivost izven mobilnosti – Povezana mobilnost: konceptno vozilo kot tretji življenjski prostor – Senzorska tehnologija: drobni senzorji omogočajo rešitve povezljivosti rešitev za številne naprave in aplikacije

Avto postaja tretji življenjski prostor
Poleg doma in v službi povezljivost spreminja avto v tretji življenjski prostor. S pomočjo prilagojene komunikacije med avtomobilom in voznikom, vedno boljšo učinkovitostjo in celovitimi storitvami bo upravljanje varno tudi v prihodnje. Do leta 2022 bo svetovni trg za povezano mobilnost rasel za skoraj 25 odstotkov letno. V samo nekaj letih bodo avtomobili postali aktivni del IoT in bodo zmožni komunicirati z drugimi načini prevoza, kakor tudi s pametnimi domovi. Na kongresu MWC 2017 Bosch predstavlja konceptno vozilo, ki prikazuje, kako bodo različne sfere življenja neopazno povezane med seboj v prihodnosti izven samega vozila. Prav tako se bo razširila prilagojena komunikacija med avtomobilom in njegovim voznikom. Boschev sistem Forward ShowCar obsega širok nabor naprednih tehnologij: kamera za spremljanje voznika omogoča prepoznavanje obrazov in personalizacijo takoj, ko je voznik v avtu. Na primer, avto nastavi volan, ogledalo, notranjo temperaturo in radijsko postajo v skladu z osebnimi nastavitvami voznika. Konceptni avtomobil vsebuje tudi prvi sistem nadzora kretenj na svetu, s haptičnimi povratnimi informacijami, ki uporabljajo ultrazvočne senzorje, ki zaznavajo, ali je voznikova roka na pravem mestu. Zahvaljujoč zaslonu na dotik s haptičnimi povratnimi informacijami, se tipke, ki se pojavijo na zaslonu na dotik, občutijo kot prave tipke. Vozniki lahko tako gledajo na cesto, kar izboljšuje varnost. Sistem Mirror Cam je rešitev na osnovi kamere, ki nadomešča obe zunanji ogledali. Video senzorji se lahko vključijo v notranjost vozila in slike so prikazane na zaslonih, ki so blizu A-stebrov na levi in desni strani avtomobila. Sistem Perfectly Keyless: avtomobilski ključi na varnem v vašem pametnem telefonu Sistem Perfectly Keyless je sistem za dostop do vozila, ki vozniku omogoča pasivni vstop in pasivno funkcijo zagona s pametnim telefonom, ki deluje kot digitalni avtomobilski ključ. S šifriranim digitalnim ključem na telefonu lahko vozilo odklenete in zaženete brez interakcije. Ko se približujete vozilu, bo sistem samodejno prepoznal skrivni ključ na pametnem telefonu in izvedel meritev na daljavo: ko dosežemo določeno razdaljo do avtomobila (približno dva metra), je dostop dovoljen. Na podoben način je zagon avtomobila dovoljen le, če sistem Perfectly Keyless lokalizira mobilno napravo v notranjosti avtomobila. Parkiranje na osnovi skupnosti Nove funkcije povezujejo avtomobil s svojim okoljem, Bosch dela za vključevanje pametnih storitev v vozilo. Pri komunikaciji z okolico avtomobil tudi prevzame pomembne naloge v povezanem mestu. Na primer pri parkiranju na osnovi skupnosti avtomobil išče prosto parkirno mesto. Pri vožnji po cesti avtomobil zazna razdalje med parkiranimi avtomobili s svojimi vgrajenimi senzorji. Zbrani podatki se nato pošljejo digitalnemu zemljevidu ulic. Visokozmogljivi Boschevi algoritmi ocenijo verodostojnost podatkov in izdelajo napoved o stanju parkirnega mesta. Storitev v oblaku, ki te podatke uporablja za ustvarjanje zemljevida parkirišč v realnem času, prihrani vozniku veliko časa in denarja in pomaga tudi zmanjšati stres ter promet pri iskanju parkirnega prostora. V sodelovanju s podjetjem Mercedes-Benz Bosch trenutno preizkuša koncept parkiranja na osnovi skupnosti v mestu Stuttgart in v drugih evropskih mestih. Opozorilo o vožnji v napačno smer na osnovi oblaka Prometna poročila o voznikih, ki vozijo v napačno smer, so zelo pogosta. Ti dogodki pogosto vodijo do kritičnih situacij, vključno do hudih nesreč. Voznike na takšne dogodke trenutno opozarjajo sporočila o prometu preko radijske postaje. Povprečni čas med prejemom obvestila in objavo opozorila je okoli tri in pol do štiri minute. Vendar pa lahko traja nekaj minut, da se opozorila predvajajo po radiu, in zato ogroženi vozniki pogosto prejmejo opozorilo nekaj odločilnih minut prepozno. Nov Boschev sistem opozarjanja voznikov o vožnji na osnovi oblaka opozori voznika in ogrožene udeležence v prometu v nekaj sekundah veliko hitreje in natančneje. Za zaznavanje vožnje v napačno smer algoritem primerja približevanje vozila vstopu ali izstopu na avtocesto in dejansko gibanje vozila z dovoljeno smerjo vožnje. Če si dva sklopa informacij nasprotujeta, voznik prejme opozorilo, da vozi v napačno smer. Hkrati prejmejo opozorilo tudi vozniki nasproti vozečih vozil. Funkcija temelji na rednem, anonimiziranem poročanju o položaju vsakega vozila na avtocesti. Več kot je povezanih vozil, gostejša je nevidna varnostna mreža in več uporabnikov cest lahko prejme opozorilo o voznikih, ki vozijo v napačno smer. Sistem za opozarjanje voznika o vožnji v napačno smer je na voljo kot aplikacija različice pametnega telefona. To aplikacijo je mogoče vključiti kot del razvoja programske opreme Software Development Kit (SDK) v že obstoječe aplikacije iz drugih partnerskih aplikacij ali v infotainment rešitev avtomobilskih proizvajalcev. Za več informacij obiščite uradno spletno stran.

Bosch in IBM začela sodelovati za industrijske internet stvari – Obe družbi sodelujeta, da bi strankam ponudili napredno tehnologijo za samodejno posodabljanje milijonov naprav IoT – Pričakuje se, da bo do leta 2020 v uporabi več kot 20 milijard povezanih naprav München/Stuttgart – IBM (NYSE: IBM) in Bosch napovedala sodelovanje za industrijske internet stvari (IoT), pri čemer bodo storitve Bosch IoT Suite na voljo na podprtih standardih platform IBM Bluemix in IBM Watson IoT Platform, kar bo strankam omogočilo, da bodo učinkovito posodobile milijone IoT-naprav. Ker bo po ocenah do leta 2020 v uporabi 20,8 milijarde povezanih naprav, uporabniki pričakujejo, da bodo njihove naprave vedno imele najnovejše funkcije in izboljšave zmogljivosti. Bosch daje na voljo svojo storitev “Bosch IoT Rollouts” za napredno upravljanje naprav in posodobitve programske opreme na osnovi oblaka na platformi Bluemix in povezovanje s platformo IBM Watson IoT. Stranke obeh družb bode imeli dostop do storitev “Bosch IoT Rollouts” preko oblaka Kombi s pridihom: novi Peugeot Travellerpriključenih naprav in nadaljevanje naprednosti v industrijskih internet stvareh. “V naslednjih nekaj letih bo internet stvari postal največji vir podatkov na planetu, z več milijardami povezanih naprav, ki bodo pošiljale informacije o svojem statusu, lokaciji in zdravju,” je dejala Harriet Green, generalna direktorica za IBM Watson IoT, kognitivno udejstvovanje in izobraževanje. “Veseli smo, da sodelujemo z družbo Bosch in s tem zagotavljamo strankam napredne možnosti za zagotavljanje prilagojenih storitev in izkušenje povezane z napravami.”

Proizvajalci avtomobilov lahko zdaj načrtujejo in organizirajo posodobitve programske opreme v milijonih vozil na nadzorovan način, varno in učinkovito, ne da bi vozilo moralo zapeljati v delavnico. Proizvajalec belega blaga lahko pošlje posodobitve tisočim pralnih in sušilnih strojev, kar potrošnikom zagotavlja dostop do najnovejših posodobitev, storitev in ponudb, vključno z npr. avtomatsko prerazporeditvijo detergentov. IBM in Bosch imata skupno vizijo, da bo IoT uspel preko odprtih standardov in odprte kode, in tako bosta obe družbi še naprej aktivno sodelovali v skupnostih Eclipse Foundation in Industrial Internet Consoritum za nadaljnjo sprejemanje standardov na ključnih področjih.

Bosch na krovu Kombi s pridihom: novi Peugeot Traveller Eleganten, zanesljiv in učinkovit, Peugeot Traveller vstopa na zahtevno področje kombijev. Opremljen s številnimi Boschevimi inovacijami, je kombi močnega značaja – Nadzorna enota zračne blazine – Sistem vbrizgavanja dizelskega goriva s skupnim vodom – ESP ® (elektronski stabilizacijski program) – Električni pomik stekel – Enota za nadzor motorja – Senzorji – Zaganjač za zagon/ustavitev

Z novim modernim in močnim značajem novi Peugeot Traveller odraža tako zanesljivost kot tudi eleganco. To je točno tisto, kar išče sektor kombijev. Poleg tega novi francoski kombi izstopa zaradi svoje visoke fleksibilnosti: lahko prevaža do 8 oseb ali do 4554 litrov tovora. Po drugi strani pa mnogo Boschevih tehničnih inovacij prispeva k “velikemu potovanju” na krovu novega Peugeot Travellerja. Boschev zaganjalnik za zagon/ustavitev Napredni izdelki zagotavljajo pomemben prispevek s podporo pogonskim sistemom za varčevanje z gorivom. V ta namen je Peugeot Traveller opremljen z najsodobnejšim sistemom za zagon/ustavitev. Zaganjač za zagon/ustavitev Bosch SC70 prihaja iz preizkušene serije zaganjačev, ki so svojo vrednost dokazali že milijonkrat. Kljub nizki teži je SC70 še posebej robusten in posebej zasnovan za visoko dinamične izhodiščne značilnosti. Takoj ko se vozilo ustavi, sistem za zagon/ustavitev izklopi motor – na primer, ko čakamo pri rdeči luči ali v prometnem zastoju. Ko potisnemo pedal sklopke navzdol, se motor zažene znova, brez zakasnitev. To prispeva k prihranku goriva v mestnem prometu in s tem k zmanjševanju emisij CO2. Boschev skupni vod za visok pritisk Peugeot Traveller je opremljen le s turbodizelskimi motorji. Na teh elektrarnah z močjo med 95 in 177 KM (70–130 kW), Boschevi skupni vodi zagotavljajo učinkovito, vendar tudi udobno pospeševanje. Visoko zanesljiva visokotlačna črpalka s skupnim vodom Bosch CP 4.1 ustvarja potreben pritisk. Zmogljivi injektorji z elektromagnetim ventilom CRI2-16 delujejo s pritiskom 1600 barov (približno 23.200 psi). Hkrati sistem z večkratnim vbrizgavanjem prispeva k manjši porabi goriva in s tem k manjšim emisijam CO2 in onesnaževalcev.

Zmogljiv pogon s skupnim vodom Injektorji CRI2-16 s skupnim vodom – opremljeni z močnimi elektromagnetnimi ventili, injektorji Bosch CRI2-16 izvajajo več vbrizgavanj v eni sami potezi. To večkratno vbrizgavanje pripomore k zmanjšanju porabe goriva in s tem tudi emisij CO2 in onesnaževal.

Zanesljivo zaganjanje z zaganjačem za zagon/ustavitev Zaganjač C70 za zagon/ustavitev – število zagonov s sistemom za zagon/ustavitev se znatno povečuje. S svojo optimizirano zasnovo SC70 odlično upravlja pogoste zagone v vsej življenjski dobi vozila.

Filter Bosch za potniško kabino za alergike – Filter + Vse več ljudi trpi zaradi alergij. Zato potreba po čistem zraku v notranjosti vozila narašča med zdravstveno ozaveščenimi vozniki avtomobilov. Bosch zato ponuja nov FILTER +, poseben filter za potniško kabino, ki ločuje najdrobnejši prah in prenaša celo neškodljive alergene in bakterije. Pri novem filtru potniške kabine FILTER+ več filtrov plasti zagotavlja čist zrak v notranjosti vozila, kar ščiti zdravje potnikov in povečuje udobje. Plast z aktivnim ogljem nevtralizira škodljive pline in pline z neprijetnim vonjem. Ultra fin sloj iz mikrovlaken zadržuje delce s premerom do 2,5 mikrometra in tako do 99 odstotkov vseh finih prahov. Protialergijska plast s posebno molekularno mrežno strukturo trajno ločuje alergene in jih naredi neškodljive. Poleg tega srebrni ioni v protialergijski plasti uničujejo bakterije. Ta filtracija zagotavlja, da je zrak v notranjosti vozila čist in brez vonja. Z zmanjševanjem in preprečevanjem alergijskih reakcij, kot je npr. kihanje, novi FILTER + pripomore k zmanjševanju nepozornosti voznikov. Njihova koncentracija se povečuje – in s tem varnost v cestnem prometu. Celotna paleta filtrov za vse potrebe in zahteve S svojo popolno paleto filtrov za potniške kabine, od standardnih filtrov in filtrov z aktivnim ogljem do še posebej zmogljivega FILTRA+, Bosch zagotavlja ravno pravšnji filter za vse individualne potrebe. Od junija dalje bo nova serija FILTER+ na voljo pri prodajalcih na debelo in za vse običajne znamke in modele avtomobilov. Plus za zdravje – zaščita za stare in mlade ljudi z alergijami proti – alergenom in bakterijam, – škodljivim plinom in plinom z neprijetnim vonjem ter – najmanjšim delcem, kot je fin prah.

Če potegnemo črto: preklopite na nov FILTER + zdaj!

Kabli, terminali, drugo Napajalni priključki in orodja za varna popravila električnih delov Električni sistemi v tovornjakih so v zadnjih letih prav tako postali vedno bolj zapleteni. Vgrajeno je vedno večje število električnih in elektronskih naprav, ki jih je treba napajati. Serija izdelkov Bosch vključuje varno povezavo za praktično vsa popravila električnih delov in tudi potrebna posebna orodja. Univerzalno uporabni napajalniki spojniki – goli ali z izolacijo – komplet kabelskih priključkov (174 kos.) s celotno serijo najpogosteje uporabljenih priključkov: nožasti terminali in vtičnice z in brez razvejitve ali zaskočnega zatiča, plinski terminali in vtičnice, čelne spojke in večkratni čelni priključki, kabelski čevlji, obojke za žice, večkratni nožasti in ploščati priključki. Na voljo je tudi izbor univerzalno uporabnih napajalnih priključkov s skrčljivo tehnologijo (komplet izdelkov s skrčljivo tehnologijo). Kabli za vozila in oprema – serija izdelkov Bosch vključuje široko paleto različnih vrst kablov za vozila za premere vodnikov med 0,35 in 70 mm². Praktične lastnosti: kabelski bobni iz umetne mase za večkratno uporabo in razdelilnik kabla, za montažo na steno delavnice. Posebna orodja – za popravilo kablov vozil so potrebna zanesljiva orodja. Bosch zato ponuja orodja za robljenje in guljenje, osnovni ročaj za glave orodja, glave za orodja za robljenje in orodja za sproščanje. Varovalke in držala varovalk – komplet vsebuje 251 najpomembnejših varovalk ploščatega tipa. Poleg tega vsebuje serija izdelkov Bosch torpedo varovalke (imenovane tudi “varovalke tipa Bosch”), nize varovalk, steklene varovalke, privijačene varovalke, mini, običajne in maksi nožaste varovalke, varovalke serije AS in B ter nizkoprofilne varovalke serije J. Serija je dopolnjena z različnimi držali varovalk.

NOVA ECU diagnostična naprava KTS 350 – informacije o izdelku KTS 350: Napredna diagnostična tehnologija – v eni kompaktni napravi Vsaka delavnica želi večnamenski tester, ki vsebuje vsa potrebna “orodja” za odpravljanje težav in omogoča, da je vsakdanje delo lažje in učinkovitejše.

Rešitev: Bosch KTS 350. Poleg vseh današnjih standardnih vmesnikov vozil podpira tudi nove vmesnike na osnovi tehnologije Ethernet in je zato popolnoma pripravljen na prihodnje potrebe avtomobilskega okolja. S pomočjo procesorja, ki je zmogljivejši od predhodnika, in v povezavi z operacijskim sistemom Windows 10 se program zažene in deluje hitreje. Poleg tega je KTS 350 opremljen tudi z Boschevo diagnostično aplikacijo ESI[tronic] 2.0, ki je tovarniško nameščena na napravi. Je vsestranski in idealni vse-v-enem tester za neodvisne delavnice, hitre inštalaterje ali kot sekundarna naprava za mobilno uporabo. KTS 350 zagotavlja učinkovit celovit paket za diagnozo, vzdrževanje, odpravljanje napak in popravila nadzorne enote. Prednosti KTS 350 na prvi pogled – Mobilna vsestranska rešitev: diagnoza, odpravljanje težav, popravila in vzdrževanje nadzorne enote – Podpora vsem sedanjim in prihodnjim vmesnikom vozil, ki temeljijo na tehnologiji, z vzporednim delovanjem več sistemov BUS – PassThru vmesnik za programiranje kontrolne enote na portalih proizvajalca vozila, v skladu z Euro 5/6 – Plug & play preko vnaprej nameščene in konfigurirane aplikacije ESI[tronic] 2.0 za optimalno možno delovanje – Hitrejši zagon sistema, zahvaljujoč boljšemu procesorju in sodobni tehnologiji SSD – Redne posodobitve, na voljo na spletu – Operacijski sistem Windows 10 omogoča preprosto namestitev dodatnih aplikacij

KTS 350 – opis izdelka – Plug & play rešitev s prednameščeno programsko opremo ESI 2.0 (Master-paket) – Na voljo popolne informacijske vrste ESI 2.0 (brez tovornjaka)

– Popolna diagnoza ECU, kot je KTS560/590 – Mogoče napajanje iz vozila preko kabla OBD – Odprt sistem Windows – Brezmerilna tehnologija – razlika glede na paket KTS 460 z DCU100 + –  Sistem temelji na DCU100 +: o Intel® Celeron® Procesor N3160 @1.6 (2.2) GHz o 4GB RAM o 256 GB SSD o Windows 10 IoT Za informacije in nadaljnja pojasnila se obrnite na svoje prodajne zastopnike.

Nasveti Boschevega specialista Pomembno je vedeti Črpalka za gorivo Bosch Črpalka je pomemben sestavni del sistema za dovod bencina, saj omogoča pritisk in količino dotoka goriva v vseh stanjih delovanja vozila. Ali vozilo deluje bolje z več pritiska? Ne, treba je ohraniti tehnične specifikacije črpalke v vsakem vozilu posebej, saj se lahko poškoduje regulator za pritisk, višja poraba amperov v akumulatorju povzroča hrup in zmogljivost motorja se zmanjša. Več pritiska = višja poraba amperov, manjši dotok goriva in krajša življenjska doba.

Splošna priporočila:
1. Preverite pravilno uporabo glede na vozilo (prosimo, upoštevajte lokalni katalog za državo).
2. Analizirajte delovanje plinske črpalke z naslednjimi poskusi: izmerite električno napetost napajala, delovni tlak v vozilu, intenzivnost (poraba amperov) in količino dotoka goriva (litrov/minuto, litri/uro, itd).
3. Pri menjavi črpalke mora biti vozilo popolnoma ugasnjeno, sistem za dovajanje goriva ne sme biti pod napetostjo, da ne pride do iztekanja goriva ali drugih nezgod.
4. Preverite električne vezave, releje in varovalke.
5. Pri razstavljanju sistema črpalke vozila je potrebno previdno ravnati s cevmi, da ne pade kaj v tank.
6. Pri menjavi plinske črpalke je potrebno inštalirati nov predfilter, očistiti tank in zamenjati glavni filter za gorivo.
7. V tanku je treba ohraniti najmanj ¼ goriva , da se bo vozilo lahko ohladilo.
8. Ne izvajajte poskusov na črpalki za gorivo zunaj vozila.

Boscheva zgodovina – blog: 75. Obletnica smrti Roberta Boscha “Vse naloge so pomembne, tudi najskromnejše” Človek, ki je ustanovil podjetje in mu dal svoje ime, je bil večstranski posameznik. Predvsem pa je bil nekdo, ki je bil pripravljen dati nove ideje in bil navdušen nad tehničnimi inovacijami. 15. novembra 1885 je odprl svojo “Delavnico za precizno mehaniko in elektrotehniko” v Stuttgartu, brez enega samega lastnega izdelka za prodajo. Kljub gospodarskim težavam mu je uspelo, da je obdržal svojo lastno delavnico. Dne 12. marca 1942 je umrl star 80 let po hudi okužbi.

“Nikoli ne pozabi svoje človečnosti in spoštovanja človekovega dostojanstva pri svojih odnosih z drugimi.”

Robert Bosch, 1931